Hoe plaats ik een bestelling?

Een product zoeken
Op de site van de Grote Kadoshop.nl  vindt u op iedere pagina aan de bovenkant een menu met daarin de categorieën van producten. Door een categorie aan te klikken, kunt u alle producten uit de desbetreffende categorie zien. Nadat u een categorie geselecteerd heeft, kunt u, door op de productfoto of door op "meer info te klikken, verdere details van het product bekijken (bijv. maten en prijs).

Om zelf een product te zoeken, gebruikt u de zoekbalk aan de rechterkant op iedere pagina. Vul uw zoekterm in de zoekbalk en doorzoek de complete productdatabase van de Grote Kadoshop.
Hieronder treft u een aantal voorbeelden aan van zoekopdrachten die u via deze zoekbalk kunt invoeren.

  • speelgoed
  • spiderman
  • lamp
  • zwembad

De volgorde waarin de zoekwoorden ingetypt worden, maakt niet uit. Wel is het belangrijk dat tussen elk zoekwoord of zoeknummer een -spatie- ingetypt wordt.

Producten in de winkelwagen plaatsen
Op categoriepagina's staat bij ieder product de tekst "meer info". Door op de productfoto of op de button "meer info" te klikken, gaat u naar de productpagina. Op de productpagina vindt u naast de omschrijving en prijs ook technische beschrijvingen, productfilmpjes etc. Ook staat hier een button met daarin de tekst "Leg in winkelwagen". Door hierop te klikken, ziet u het product in uw winkelwagen vliegen. Uw winkelwagen blijft altijd rechtsboven staan.

Een bestelling plaatsen
Om de producten in de winkelwagen daadwerkelijk te bestellen, klikt u op de tekst "Afrekenen" die u rechtsboven in het beeldscherm onder "Winkelwagen" vindt.
U klikt op de button "Volgende Stap" en vult de gevraagde gegevens in. Vervolgens drukt u op de button "Voltooien" om de bestelling definitief te maken. U komt daarna, afhankelijk van uw betaalmethode, terecht bij een betaalscherm. Indien u voor vooruitbetalen kiest, ontvangt u de overboekingsgegevens per e-mail.

 

U wilt een Extra Opmerking toevoegen aan de bestelling ?

Tijdens het afrekenproces komt u tenslotte op de pagina "Overzicht Bestelling" , en daar kunt u in het lege tekstveld bij het reactie op bestelling bv. kleur, model , of andere informatie invullen.

 

Assorti-artikelen, of wel ongesorteerde artikelen uit het assortiment.

Veel van onze vooral kleine productlijn artikelen die voornamelijk zijn gericht op de winkeliers worden assorti geleverd. Dit betekent dat er binnen een bepaald product, EAN, verpakking of model een aantal verschillende producten zijn. Details verschillen dan zoals bijvoorbeeld kleur , model of bewerking.

Deze artikelen worden vaak door winkeliers in aantallen besteld waardoor zij van elk uit het assorti wel één of meerdere producten krijgen.

Bestelt u als consument een artikel die onder een assorti levering valt dan kunt u bij opmerking (op de betaalpagina) aangeven welke U uit het assortiment wenst te bestellen. Echter wij kunnen nooi garanderen dat de gewenste kleur, model nog leverbaar is, u krijgt dan automatisch een andere kleur of model toegezonden.

Maakt u daarbij geen keuze dan wordt er door ons in het magazijn één uit de voorraad verzendklaar gemaakt. Deze keuze maken wij op basis van het eerst te sorteren artikel uit een stelling of doos.

 

Kan ik de artikelen per stuk bestellen ?

Jazeker al onze artikelen zijn per stuk bestelbaar, anders staat er vermeld per set, of per doos.

Indien er bij een artikel een foto staat met 2 of 3 artikelen erop, dan besteld u geen 2 a 3 artikelen, maar 1 artikel. Daar zijn de huidige verkoopprijzen op aangepast. 
De afbeelding geeft enkel aan welke uitvoeringen er zijn van dat artikel.

 

Kan ik mijn producten retourneren?

Ja dat kan. Zie hiervoor de “Retouren” pagina.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Zie hiervoor de “Betaalmethoden” pagina.

Wat zijn de verzendkosten?

Zie hiervoor de “Afleveren bestelling” pagina.

Wat doe ik als het artikel defect blijkt?

Indien u een defect wilt melden, kunt u hiervoor een contactformulier op onze website invullen of u kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik een showroom bezoeken?

We hebben wel een kantoor om dingen te bespreken , maar is geen showroom om uitgebreid artikelen te bekijken.

at zijn de algemene voorwaarden?

Zie hiervoor de “Voorwaarden” pagina.
Kan de levering uitgesteld worden?
Wij hebben de gratis service van levering op afroep. Dit betekent dat wij uw bestelling voor maximaal een 30 dagen gratis voor u opslaan en u deze op elk moment kunt afroepen. Op die manier weet u zeker dat u de artikelen op het juiste moment ontvangt, waardoor u in vaak drukke periodes van verhuizing, nieuwbouw en verbouw geen zorgen heeft over de opslag van uw zending.

Wat is de reactietermijn?

Wij doen ons best om op iedere aanvraag of melding binnen 1 werkdag te reageren. Mocht u onverhoopt na 2 werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op: 076-750 1524.


In geval u een serviceaanvraag over uw postpakket heeft gedaan, is het vaak niet mogelijk om in 2 werkdagen inhoudelijk op de aanvraag te reageren. Dit komt omdat we in veel gevallen uw aanvraag door moeten sturen naar PostNL / DPD die de aanvraag vervolgens inhoudelijk zal toetsen. De reactie kan in die gevallen vaak enkele dagen duren. Wij vragen hiervoor uw begrip. Mocht u benieuwd zijn naar de status van uw aanvraag dan kunt u mailen of bellen naar tel. 076-750 1524.